Monday, April 29, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": 24 Sata: Mislio sam da će Vuk Jeremić odmah da me provali

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
24 Sata: Mislio sam da će Vuk Jeremić odmah da me provali
Apr 29th 2013, 00:12

Vuku Jeremiću je preseo i Tviter i slikanja, a naročito Bono Voks. Naime, zbog slike koju je objavio sa dvojnikom poznatog pevača postao je predmet sprdnje a Bonov imitator Pavel Sferi, inače rođen u Novom Sadu, kaže da je mislio da će naš političar odmah shvatiti o čemu se radi.
Kako ste se upoznali s Vukom Jeremićem? - Sasvim slučajno. Prijatelj me je odveo na događaj na kom je on bio. Ja sam bio uveren da će odmah shvatiti ko sam i da će da provali da nisam pravi Bono. Ja se inače predstavljam kao Bonov imitator od 2001. godine, ali još dok sam bio klinac svi su komentarisali ogromnu sličnost između nas. Da li Bono zna za vas i vaše imitacije? - Da, on je upoznat s mojim radom, kao i sve njegove kolege iz benda. [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment