Friday, April 26, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Blic: Nepodnošljiv miris nafte preplavio Novi Beograd i Zemun, niko nije reagovao

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Blic: Nepodnošljiv miris nafte preplavio Novi Beograd i Zemun, niko nije reagovao
Apr 26th 2013, 07:37

Prema informacijama dobijenih od građana Zemuna i Dorćola, veliki deo Beograda sinoć je preplavio neprijatan miris nafte, koji se satima širio bez adekvatne reakcije nadležnih i obaveštenja javnosti.
"To se osećalo i duže od četiri sata, ja sam od 23:30 dolazio iz centra grada, i osetio sam neprijatan miris već na Brankovom mostu. Dok sam stigao do centra Zemuna, imao sam neverovatan nagon za povraćanjem. Prijatelji su mi rekli da je na Keju počelo da se širi mnogo ranije, oko 22 sata. Živim kod Hotela Jugoslavija, prozor sam sad na sekund otvorio i kao da živim na benzinskoj pumpi", rekao je za "Blic" Nikola Hadži-Nikolić. Informacije [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment