Friday, April 26, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Kurir: Žrtva Obesnog Muftije: Zukorlić me krvnički davio

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Kurir: Žrtva Obesnog Muftije: Zukorlić me krvnički davio
Apr 26th 2013, 07:23

Ščepao me je za vrat obema rukama i svom snagom počeo da steže, grlo mi je pritiskao palčevima, a onda me bacio na zemlju. I sad teško gutam, tvrdi efendija
NOVI PAZAR - Kad se muftija razbesni. Glavni muftija IZ u Srbiji Muamer Zukorlić prekjuče je u svom kabinetu u zgradi Mešihata u Novom Pazaru fizički nasrnuo na efendiju Bekira Makića, direktora Ureda za hadž i predsednika Udruženja uleme!Makić je juče Kuriru u svom domu ispričao da ga je muftija ščepao za vrat obema rukama, grlo mu pritiskao palčevima i bacio ga na zemlju! - Odmah posle napada otišao sam kući, zatim i u policiju, gde sam [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment