Tuesday, April 2, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Dnevnik: NOVI SAD: Janković otišao, naslednik uskoro

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Dnevnik: NOVI SAD: Janković otišao, naslednik uskoro
Apr 2nd 2013, 12:09

Došao sam da pomognem, tri utakmice sam vodio s tribina i ovako više nema smisla pa je moja odluka definitivna – odlučio trener kanarinaca
Fudbaleri prvoligaša Novog Sada nalaze se na začelju tabele, a ostali su i bez šefa stručnog štaba. Naime, posle trećeg prolećnog poraza iz kluba je otišao trener Zoran Janković. - Ovako više nema smisla. Sve tri utakmice vodio sam sa tribina jer nije bio regulisan status, uprkos drugačijim najavama. Nismo imali ni sreće i moja odluka je definitivna – rekao je Janković. Iz kluba nagoveštavaju da se pregovara sa dvojicom stručnjaka i da će [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment