Sunday, September 30, 2012

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Kurir: Krstio se mali Nikola: Sad sam pravi Srbin pravoslavac

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Kurir: Krstio se mali Nikola: Sad sam pravi Srbin pravoslavac
Sep 30th 2012, 09:36

Ne znam kome sve treba da se zahvalim. Bojim se da nekog ne zaboravim, jer mi je mnogo ljudi pomoglo. Ipak, za naš novi život najviše je zaslužan Kurir, koji je objavio priču o nama, rekla jemajka Milka
BLACE- Krštenje sedmogodišnjeg Nikole Nikolića iz sela Popova obavljeno je u hramu Uspenija Presvete Bogorodice u Blacu. Troškove Nikolinog krštenja platila je Silvana iz Švajcarske, jer njjegova majka nije do sada imala mogućnosti da organizuje krštenje kako to vera i ovdašnji običaji nalažu . Gospođa Silvana iz Švajcarske je i insistirala da mali Nikola bude što pre kršten. -Presrećna sam. Moj sin je konačno uveden u našu veru. Ne znam [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment