Friday, November 30, 2012

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Telegraf: Šljivančanin O Presudi Haradinaju: Duša me boli! Srbijo, pokrij se ušima i ćuti!

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Telegraf: Šljivančanin O Presudi Haradinaju: Duša me boli! Srbijo, pokrij se ušima i ćuti!
Nov 30th 2012, 07:04

"Ovo je najveća bruka i šamar koji smo dobili od Tribunala, a jedva čekam da se oglase razne Kandićke, Biserke i ostali koji su veličali taj sud. Haradinaj i ja nikada ne možemo biti isto, jer ako je on oficir onda bi ja trebao da budem maršal na kub", kaže bivši oficir JNA i haški osuđenik za Telegraf
Bivši oficir JNA Veselin Šljivančanin, koji je u Hagu osuđen na deset godina zatvora, kaže za Telegraf da je oslobađajuća presuda Ramušu Haradinaju najveća bruka i novi šamar za Srbiju koji je dobila od Tribunala u Hagu i da nam sada ostaje samo da se "pokrijemo ušima i da ćutimo". Kako komentarišete oslobađajuću presudu Ramušu Haradinaju u Tribunalu u Hagu? - Ljut sam, boli me duša! Posle ovakve presude, iskočio bih iz svoje kože da [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment