Wednesday, January 30, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": 24 Sata: Novosađanke često na meti pljačkaša

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
24 Sata: Novosađanke često na meti pljačkaša
Jan 30th 2013, 00:12

Usamljeni prolaznici, naročito žene, nisu više bezbedni na ulicama Novog Sada. Lopovi, često u grupama, naročito u večernjem periodu, napadaju i otimaju torbe, telefone i kidaju nakit sa vrata.
LOPOVI - Đurđinka Morošin Ikovac iz Petrovaradina još se nije oporavila od napada dvojice lopova iako su to desilo pre gotovo mesec dana. - Dok sam prolazila ulicom Čajkovskog čula sam razgovor iza sebe i primetila sam dva momka koja su mi delovala pripito, zbog čega sam ubrzala hod. Kao da su znali da želim da umaknem, pa su me napali, zgrabili ranac koji mi je bio na leđima, a kako nisu mogli da ga skinu, oborili su me na zamlju i [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment