Thursday, February 28, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": 24 Sata: Učitelju ukrali bicikl na kojem je obišao Evropu ispred škole

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
24 Sata: Učitelju ukrali bicikl na kojem je obišao Evropu ispred škole
Feb 27th 2013, 23:32

Čongoru Kasi, učitelju Osnovne škole „Petefi Šandor" iz Novog Sada, nepoznata osoba je ukrala bicikl kojim je proputovao celu Evropu, a da stvar bude gora, sve se desilo ispred glavnog ulaza škole, usred bela dana, za vreme nastave.
BAHATO - Ne znam ni koga da krivim, evo ja sam kriv što sam išao biciklom na posao. Proputovao sam tim biciklom skoro celu Evropu, od Moldavije do Pariza, ostavljao sam ga ispred prodavnica i kafića i nikada ga nisu ukrali. Dočekao sam da mi se to desi u Novom Sadu, u školi u kojoj radim - kaže Kasa. On napominje da ukradeni bicikl lopov ne može da proda za više od 100 evra. - Ali, ja bih ga platio mnogo više, samo da mi bude vraćen jer mi [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment