Friday, June 28, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Kurir: Povratnik: Mijailović na novom početku

Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Kurir: Povratnik: Mijailović na novom početku
Jun 28th 2013, 07:48

Drago mi je da sam se vratio. Prvi put nije bilo uspešno. Volim Zvezdu i došao sam da bismo uzeli titulu - bio je sažet Mijailović
Uozbiljio se. Povratnik u redove Crvene zvezde Nikola Mijailović trebalo bi da bude velika konkurencija Filipu Mladenoviću na poziciji levog beka. On je bio član crveno-belih 2008. godine, kad je trener bio Zdenjek Zeman. - Drago mi je da sam se vratio. Prvi put nije bilo uspešno. Volim Zvezdu i došao sam da bismo uzeli titulu - bio je sažet Mijailović. Sada već iskusni levi bek bio je akter incidenta na pripremama na Pohorju 2008, kada ga [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment