Wednesday, August 28, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Kurir: Žena Boksera Priznala: Ubila sam ga jer me je zverski tukao i mučio!

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Kurir: Žena Boksera Priznala: Ubila sam ga jer me je zverski tukao i mučio!
Aug 28th 2013, 07:02

Stalno sam bila modra od batina, a jednom me je toliko jako udario da mi je pukla bubna opna, rekla Ivana Bokan koja je juče priznala da je pucala u glavu svom mužu
NOVI SAD - Žrtva se branila. Ivana Bokan (39) priznala je juče da je ubila svog muža Branka Bokana (50) u četvrtak ujutru u njihovoj porodičnoj kući u Veterniku. Ona je rekla da mu je ispalila hitac u glavu jer više nije mogla da izdrži njegov teror. Terao je da puca - Tokom godinu dana našeg braka trpela sam njegovo zversko mučenje. Tukao me je i maltretirao svakodnevno i na sve moguće načine. Stalno sam bila modra od batina. Nema šta mi [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment