Friday, September 27, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Vesti online: Dača Ikodinović: Bio bih ministar saobraćaja

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu 
An aspiring entrepreneur?

Learn about how top Silicon Valley entrepreneurs grew their businesses in our free ebook.
From our sponsors
Vesti online: Dača Ikodinović: Bio bih ministar saobraćaja
Sep 27th 2013, 00:52

Bivši vaterpolista Danilo Ikodinović našalio se na račun teške saobraćajne nesreće, koju je doživeo pre pet godina, i rekao da bi mogao da zauzme mesto ministra saobraćaja Aleksandra Antića.
"Dugo sam živeo na relaciji Beograd - inostranstvo - Novi Sad i sve je to bilo divno. Meni je Novi Sad dao stvari koje su mi u tom trenutku bile potrebne i hvala mu na tome, ali ja sam ipak beogradsko dete i taj grad obožavam. S obzirom da više nisam suvlasnik kafane u Novom Sadu, nemam potrebe više da toliko često odlazim tamo. Sada sam posvećen samo kafani u Beogradu", rekao je Danilo Ikodinović gostujući na Naxi radiju. Ikodinović je [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment