Wednesday, May 29, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": 24 Sata: Maca: Pirs se poneo kao faca prema meni

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
24 Sata: Maca: Pirs se poneo kao faca prema meni
May 29th 2013, 00:27

Dragan Marinković Maca nije uspeo da postane upravnik Pozorišta mladih u Novom Sadu, ali će, ako je za utehu, zaigrati sa Pirsom Brosnanom u filmu "November man". Sa snimanjem počinje u julu.
SNIMANJE - Zbog premijere u sarajevskom Kamernom teatru došao sam poluspreman na kasting. Reditelj Rodžer Donald me je vratio rekavši mi nešto poput:"Aj ti oči moje lijepe spremi se pa dođi opet." Ipak, siguran sam da je osetio da sam za tu ulogu, kao što i ja kad sam u rediteljskoj ulozi to osetim - kaže Maca, koji u filmu igra Brosnanovog prijatelja iz Čečenije. Glumac i voditelj kaže da nije imao tremu pred agentom 007, jer je još na [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment