Thursday, May 30, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad": Blic: Bojan Pajtić nabavlja lek Bajfordu

Naslovi.net - Pretraga vesti "novi sad"
Sve vesti na jednom mestu
Blic: Bojan Pajtić nabavlja lek Bajfordu
May 30th 2013, 06:17

Timoti Džon Bajford, proslavljeni autor omiljenih dečjih televizijskih serija "Neven", Poletarac", "Ulica lipa" i druge, već nekoliko dana nema osnovni lek protiv kancera od kojeg boluje "endoksan", jer u Srbiji taj lek ne može da se kupi.
Nakon jučerašnjeg apela u "Blicu", javio mu se predsednik vojvođanske vlade Bojan Pajtić i ponudio da mu lek nabavi iz Budimpešte. - Javio mi se iz Novog Sada gospodin Bojan Pajtić, predsednik vojvođanske Vlade, čiji otac može da mi kupi lek u Budimpešti i donese u Beograd. Veoma sam mu zahvalan. Ja već tri dana nemam taj osnovni lek, a me bi valjalo da dugo budem bez njega. Nadam se da ću početkom nedelje da ga dobijem. Kutija sadrži 50 [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment